Intrebari frecvente

Intrebari frecvente


Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, Magazin Sano | sanoproduse.ro (sanoproduse.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 
 

Ce modalitati de plata sunt disponibile?

Va rugam sa accesati sectiunea Metode de plata pentru informatii detaliate.

 

Ce se intampla in cazul in care am platit cu cardul sau prin transfer bancar, insa comanda este procesata partial?

 

Conform reglementarilor Visa si Mastercard suma nu se poate incasa partial. In cazul in care nu este adaugat un produs in comanda dumneavoastra, dupa ridicarea/expedierea produselor si incasarea sumei integral, se initiaza o procedura de returnare a sumei aferente produsului neinclus in pachet, iar banii revin in contul de unde a fost efectuata plata in 1 - 30 zile in functie de banca emitenta (de regula 3 zile lucratoare)

 

Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la contact@sanoproduse.ro

 

Urmarirea si livrarea comenzilor

Va rugam accesati sectiunea Expediere si livrarea comenzilor pentru informatii detaliate.

 

Ce inseamna produs disponibil la comanda?

 

Produsele cu status “disponibil la comanda” inseamna ca la momentul respectiv nu sunt in stoc, insa urmeaza sa reinter.

In cazul in care adaugati in comanda un produs cu status “disponibil la comanda” , se va considera ca ati precomandat produsul respectiv si de indata ce produsul va intra in stoc veti fi contactat pentru a confirma comanda si a o procesa conform termenilor si conditiilor.
 

Pot sa modific o comanda plasata?

In cazul in care doriti sa adaugati un produs, sa eliminati un produs, sa modificati cantitatea comandata sau doriti sa efectuati orice modificare asupra comenzii dumneavoastra va rugam sa ne contactati la email contact@sanoproduse.ro si vom face tot posibilul sa efectuam modificarile solicitate

 

Doresc sa returnez o comanda

 

Pentru returnarea comenzilor vă rugăm să ne contactați prin e-mail la contact@sanoproduse.ro

 

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului 

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Magazin Sano | sanoproduse.ro (sanoproduse.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

Administratorul Magazin Sano | sanoproduse.ro (sanoproduse.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. 

 

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.. 

 

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.